Post by inmerpylabo on Mar 15, 2022 5:18:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solitaire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solitaire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ erfaring ▞▞▞
▞▞▞ Solitaire 2022 version ▞▞▞
Nei. Du kan bare gå gjennom og begynne å klikke kort, hvis det vil gå et sted vil det flytte det for deg. Ingen ferdigheter nødvendig.
Langsomme og ikke-responsive kontroller. Appen er treg å starte. Bryr deg ikke så mye om nett
Jeg tror det ville vært den beste kabalen
Moro, selv om jeg ikke helt skjønner scoringen.
Jeg ville egentlig bare ha et kabal jeg kunne spille alene, uten reklame...
ikke annonsefri og ikke som beskrevet!! kan heller ikke engang å av rundt effekter!
Konstante avbrudd, fryktelig app. Kortene er for små for mobiltelefonbruk.
Det pleide å være ganske bra fra Australia. Bare etterep på serverne deres gir motstanderen en fordel.
Johnny Trigger - Sniper Game Azione ext
Det er for vanskelig å spille. For mye venting jeg ville bare spille kabal alene, det er det det handler om kabal alene, ikke i en klubb.
Solitaire Kaardimängud nwmg
Jeg vil ikke leke med andre. Det er derfor det kalles solitare!
Det er bare greit. Gratis og ingen annonser er det som gjør det verdt det.
Det er gøy
Ærlig talt ganske skuffet. Trodde det var originalt, men det er det ikke. Du fullfører med andre mennesker som er godt over din rangering
ikke legge til gratis
Et så flott spill og alle følgespillene
💘 det. Har spilt dette i 42 år. Min bestemor lærte meg å spille dette siden jeg var 5 år gammel.
Jeg likte spillet, men du kan ikke spille i flymodus, noe som beseirer formålet for meg. Jeg ser etter spill som fungerer når jeg ikke kan være online. Ellers er det et flott spill.
flott opplevelse . nyter å spille. mest gledelig. mest underholdende.
wow du løgner😤 det er annonser på nettbrettet mitt😫 vær så snill å fikse. viser seg at du er en løgner for meg
Søppel. Hvis du liker kabal, finn et bedre. Reagerer veldig sakte. Det vil bare gjøre deg iten i stedet for å underholde.
Et veldig merkelig kabal. Blir du straffet hvis du forlater spillet? Det er ikke engang klart hvordan man gjør noe.
Egentlig! ja, det er ingen annonser, men du må betale for de dumme myntene for å spille, det er helt jævla latterlig!
Ikke verst, bare animasjoner er veldig laggy
Jeg omtaler på grunn av svaret fra utvikleren, svært få utviklere svarer eller bryr seg om en persons problemer, appen er morsom å bruke og utvikling er like viktig som input for brukeren. Takk Michael Ps opprinnelige bekymring var off-line spill uten at data ble brukt, vennligst oppdater og gi meg beskjed når dette er gjort
For vanskelig å bruke. Får deg til å leke med andre mennesker.
Elsker det
utmerket versjon av spillet, men litt overfølsom når du flytter kort
hvis jeg hadde visst at det var satt opp turneringsstil, ville jeg ikke kjøpt det nå, jeg skulle ønske jeg kunne få pengene tilbake, så jeg kan få et vanlig spill uten annonser
Det er bra å få hjernen til å tenke.
Ikke rettferdig hvis du uavgjort, men har en bedre poengsum. Også huset blir fortsatt kuttet der.
Kortene ville ikke snu, ingen av dem. Jeg prøvde, n, prøvde, spillet ville fryse. Jeg tar av dette, jeg elsker,elsker, Kabal,jeg spiller mange,mange spill,men,jeg tror at hvis de har jobbet med det noen,gjør kortene større, ,n, gi oss et utvalg av bakgrunner,kortbakgrunner,n, forskjellige ansikter på kortene, det ville vært et vakkert spill. Guds velsignelse til dere alle.
Gooo
Solitaire Card mzc
Veldig avappende
Forvirrende!!!
kan ikke bare spille kabal... insisterer på at du blir med i klubber eller grupper
Solitaire Kad rfb
Jeg elsker dette spillet fordi det får meg til å tenke
Solitaire கார்டு gqf
Sakte som faen. Avinstaller!
Flott
Morsomt flerspiller Klondike kabal. Du kan spille uten sjetonger (ingen innsats), spille godt nok til å holde en positiv saldo av sjetonger, kjøpe mer eller spille med en liten gratis daglig tildeling. Annonser er nesten ikke-eksisterende. Utviklere veldig responsive. 😃
Ikke bra.
UI kan morniseres, men funksjonaliteten er fantastisk! Legit ingen annonser. Appen er veldig stabil, siden jeg ikke har støtt på noen feil de siste månedene jeg har brukt den.. Flott app, flott spill!